Close

+387 63 751 107 bozidar.mihajlovic@letsdoit.ba

7 grijeha prehrambene industrije
by

7 grijeha prehrambene industrije

Brz pogled na police trgovina je dovoljan da se otkrije vanredni napredak koji je prehrambena industrija  postigla u samo nekoliko desetljeća. Današnji kupci su razmaženi  izborom. Oni mogu kupovati osnovne namirnice po pristupačnim cijenama kao i egzotične proizvode u toku cijele godine. Izbor je bolji i veći nego što je ikad bio.

Međutim, postoji i mračna strana ove iste priče. Želja za mnogo je dovela do nekih sramotnih nuspojava. Zdravlje je narušeno, priroda se uništava i životinje se tretiraju nehumano. Postoji 7 grijeha prehrambene industrije o kojima se malo govori.

  1. Ucjena

m2k-productsadvertised2011Prhrambena indurstrija ulaže ogroman marketinški novac da promoviše proizvode koji su štetni po ljudsko zdravlje. Prehrambena industrija troši više od 1,6 milijardi $  svake godine na marketing proizvoda za mlade ljude i djecu a većina tih proizvoda su namirnice koje su visoke u kalorijama, mastima i šećerima. Gojaznost je  direktno povezana sa reklamiranjem hrane.  Najčešće se reklamama ciljaju djeca koja u 73 % slučajeva traže od roditelja da kupuju slatkiše i grickalice koje su vidjeli na reklami a samo u 19% odustanu kad im roditelji kažu ne.

Reklame koje ciljaju  djecu uključuju energetski nabijenu brzu hranu, gazirana bezalkoholna pića, zašećerene žitarice za doručak, slane grickalice i peciva, koja imaju tendenciju da imaju visoke količine masti, šećera i soli a nutritivno  su veoma siromašne.

food marketingDjeca uzrasta 5-15 godina, svakog dana vide u prosjeku 12-21 TV reklame za prehrambene proizvode. To je 4,400-7,600 reklama godišnje. One koriste popularne likove iz crtanih filmova ili poznate ličnosti da reklamiraju nezdravu, zašećerenu hranu kao hranu bogatu “velikim izvorom vlakana, vitamina i minerala.”

(Nastaviće se…)

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *